اخبار بازی

آیا بازی جدید Battlefield برای نینتندو سوییچ ۲ عرضه می‌شود؟

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده است که قصد دارد نسخه بعدی از بازی محبوب بتلفیلد را برای کنسول نینتندو سوییچ ۲ عرضه کند. این خبر بیش از انتظار بوده است زیرا کنسول نینتندو سوییچ ۲ هنوز معرفی نشده و اطلاعات کمی درباره آن منتشر شده است. اما با اعلام این خبر، طرفداران بازی بتلفیلد بسیار خوشحال شده‌اند و منتظر انتشار اطلاعات بیشتر درباره این بازی و کنسول جدید هستند. به نظر می‌رسد که با عرضه نسخه بتلفیلد برای نینتندو سوییچ ۲، بازیکنان به تجربه‌ای جدید و جذاب وارد خواهند شد. با سرگرم پلاس همراه باشید.

با توجه به فاصله زمانی کمی که تا رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ باقی مانده است، شایعات زیادی از این کنسول به گوش می‌رسد. چند روز پیش، نینتندو اعلام کرد که قصد دارد پیش از ماه آوریل ۲۰۲۵ از کنسول جدید خود رونمایی کند، اما گزارش‌های اخیر به معرفی این کنسول در ماه جاری اشاره دارند. طرفداران اکنون می‌خواهند بدانند که آیا با توجه به موفقیت نینتندو سوییچ، می‌توان انتظار داشت که نسخه‌های جدیدتر بازی‌های محبوب مانند بتلفیلد برای جانشین این کنسول منتشر شوند یا خیر؟

وینس زامپلا، مدیر مجموعه بتلفیلد، اخیرا در مورد انتشار نسخه بعدی Battlefield برای نینتندو سوییچ ۲ سؤال شد. در پاسخ، او اعلام کرد که الکترونیک آرتز مایل به انتشار این بازی برای سوییچ ۲ است. زامپلا اظهار داشت: “با توجه به اینکه سوییچ ۲ هنوز رونمایی نشده است، نمی‌توانم نظر دقیقی بدهم. اما ما از همکاری با نینتندو، مایکروسافت و سونی بسیار خوشحالیم و مایل به انتشار این بازی برای سوییچ ۲ هستیم. هنوز هیچ تأیید رسمی انجام نشده است، اما قطعا این امکان وجود دارد. ما نینتندو را دوست داریم و من به شخصه عاشق سوییچ هستم.”

وینس زامپلا در گفتگو با رسانه IGN اعلام کرد که نسخه آینده بازی Battlefield در دوران مدرن رخ خواهد داد. منابع گیمینگ‌بولت اعلام کرده‌اند که نقشه‌های ۶۴ نفره به این بازی بازگردانده خواهند شد و اسپیشالیست‌های Battlefield 2042 برای بازگشت باید انتظار نداشته باشند. طرفداران احتمالا باید منتظر معرفی بازی بعدی بتلفیلد به زودی نباشند، اما به نظر می‌رسد الکترونیک آرتز برنامه دارد که این نسخه را در سال ۲۰۲۵ منتشر کند. با این حال، پلتفرم‌هایی که این بازی برای آن‌ها عرضه خواهد شد هنوز مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا