اخبار بازی

تعداد بازیکنان Core Keeper به رکورد جدیدی رسیده است

با اعلام استودیو فایرشاین گیمز، خبر خوشحال کننده‌ای برای طرفداران بازی Core Keeper اعلام شد. آمار بازیکنان این بازی از سه میلیون نفر فراتر رفته و این نشان از محبوبیت و جذابیت بازی در بین گیمرها دارد. این افزایش سریع تعداد بازیکنان نشان از تاثیرگذاری و جذابیت بالای این بازی بر روند بازی کردن و سرگرمی افراد است. امیدواریم که این رشد مداوم ادامه پیدا کند و تجربه بازی Core Keeper برای همه بازیکنان بهتر و جذاب‌تر شود.با سرگرم پلاس همراه باشید.

در آخرین خبر منتشر شده توسط رسانه گیمینگ‌بولت آمده است که بازی Core Keeper پس از بیش از دو سال در حالت دسترسی اولیه، در ماه گذشته به‌طور کامل برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهم منتشر شد. این بازی در طولانی‌مدت حضور در حالت دسترسی اولیه، با استقبال خوبی از سوی بازیکنان همراه بود و به همین دلیل، انتشار کامل آن با موفقیت بیشتری همراه بوده است و این امر اصلا باعث تعجب نمی‌شود.

در این زمینه، دو استودیو فایرشاین گیمز و پاگ‌استورم در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کردند که تعداد بازیکنان بازی Core Keeper به بیش از سه میلیون نفر رسیده است. در نوامبر سال گذشته، اعلام شد که نسخه دسترسی زودهنگام این بازی سندباکس و بقامحور به فروش بیش از دو میلیون نسخه رسیده است. پس از انتشار کامل، بازی Core Keeper در دسترس مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس قرار گرفت و به همین دلیل استودیوهای سازنده تصمیم گرفتند به جای آمار فروش، به آمار بازیکنان اشاره کنند. به هر حال، می‌توان گفت که این بازی در جذب مخاطبان بیشتر موفق بوده است.

بازی Core Keeper، که یک بازی اکشن و ماجراجویی است، تا به امروز تنها برای کامپیوتر، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس بوده است. اما از امروز به بعد، این بازی هیجان انگیز را می‌توانید روی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ نیز اجرا کنید. با گسترش دسترسی به این بازی، تعداد زیادی از گیمرها به این تجربه فوق‌العاده و سرگرم‌کننده دسترسی پیدا خواهند کرد. منتظر بازی کردن در دنیای جذاب و وسیع Core Keeper باشید و لذت ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا