اخبار بازی

بازی جدید Battlefield توسط چهار استودیو در حال توسعه است

استودیوهای EA Gothenburg، Criterion Games، DICE Los Angeles و EA Vancouver به عنوان استودیوهای همکار در ساخت نسخه جدید بازی‌های سری Battlefield اعلام شده‌اند. این تیم‌ها به همت و تلاش مشترک خود، قصد دارند تا یک بازی منحصر به فرد و بی‌نظیر را برای طرفداران سری Battlefield ارائه دهند. این تغییرات در توسعه بازی‌ها، به منظور افزایش کیفیت و تنوع در ارائه تجربه‌ی بازی برای کاربران صورت گرفته است و امیدواریم که این همکاری‌های جدید، به پیشرفت و بهبود در این صنعت الهام بخش بازی‌سازی منجر شود. با سرگرم پلاس همراه باشید.

به گزارش Insider-Gaming، الکترونیک آرتز تصمیم گرفته است که پروژه ساخت بازی جدید بتلفیلد را به چهار استودیو مختلف منتقل کند. قبلاً، استودیوی EA DICE به تنهایی این مسئولیت را بر عهده داشت. این اطلاعات از جلسه خبری EA در کنفرانس Investor Day 2024 به دست آمده است.

به گفته این شرکت، استودیو DICE اینبار تنها بر روی بخش آنلاین بازی تمرکز خواهد کرد. از سوی دیگر، استودیو Motive که قبلاً اعلام کرده بود که در حال کار بر روی سری بازی Battlefield است، مسئول توسعه بخش تک نفره بازی خواهد بود. استودیو Criterion Games نیز که تجربه کار با بخش آنلاین و تک نفره بازی‌های Battlefield را دارد، در این پروژه نیز همکاری خواهد کرد. این استودیو قبلاً برای ساخت بازی‌های Need For Speed شناخته شده است. Ripple Effect نیز به تیم توسعه بازی Battlefield جدید پیوسته و به نظر می‌رسد که در حال کار بر روی یک تجربه جدید برای این بازی می‌باشد.

سیستم مورد نیاز Alan Wake II | حداقل و حداکثر سیستم مورد نیاز بیشتر بخوانید: سیستم مورد نیاز Alan Wake II | حداقل و حداکثر سیستم مورد نیاز

بازی Battlefield جدید با ۶۴ نقشه و سیستم کلاس‌های مختلف در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. این بازی احتمالاً شامل بخش بتل رویال Free-to-Play نیز خواهد بود و استودیوی Ripple Effect در حال کار بر روی “تجربه جدیدی” برای این بازی است. الکترونیک آرتز به طور مداوم اخبار مربوط به این بازی را منتشر می‌کند.

روز گذشته، وینس زامپلا، مدیر ارشد استودیو Ripple Effect، اولین اطلاعات و کانسپت آرت رسمی از نسخه بعدی مجموعه Battlefield را منتشر کرد. به نظر می‌رسد این بازی قصد دارد به ریشه‌های خود بازگردد و تجربه‌ای مدرن را برای طرفداران به ارمغان بیاورد.

در مورد استراتژی بازگشت به اصول در نسخه جدید Battlefield، زامپلا اظهار کرد: “اگر به دوران اوج یا قله بازی Battlefield نگاه کنیم، آن زمان‌های Battlefield 3 و Battlefield 4 بود که همه چیز بسیار مدرن بود. من فکر می‌کنم باید به هسته اصلی Battlefield بازگردیم و آن را به شکلی فوق‌العاده اجرا کنیم. آنگاه می‌توانیم ببینیم که چه مسیری را طی می‌کنیم. اما به نظر من، اوج بازی Battlefield در آن روزهای Battlefield 3 و ۴ بود. فکر می‌کنم که این امر برای بازیکنان، برای من و حتی برای تیم‌ها حس نوستالژیکی دارد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا