اخبار بازی

پروژه اسپین‌آف Dead By Daylight به دلیل عدم استقبال کافی لغو شد

به تازگی اعلام شده است که پروژه ساخت اسپین آف بازی محبوب Dead By Daylight با نام Project T که توسط استودیوهای Midwinter Entertainment و Behaviour Interactive در دست توسعه بود، به طور رسمی لغو شده است. این خبر ناگوار برای طرفداران بازی بسیار ناراحت کننده است، زیرا انتظارات بسیاری برای این پروژه وجود داشت و امیدوار بودند که یک اسپین آف جذاب و متفاوت از Dead By Daylight را تجربه کنند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

اما به نظر می رسد که مشکلات و موانع فنی و مالی باعث شده اند که این پروژه به پایان برسد. امیدواریم که در آینده این استودیوها بتوانند پروژه های دیگری را به اجرا درآورند و بازی های جذاب و خاصی را برای طرفداران خود ارائه دهند.

شرکت‌های Midwinter Entertainment و Behaviour Interactive ابتدا قصد داشتند که یک بازی جدید به عنوان اسپین آف بازی Dead By Daylight را توسعه دهند. این بازی قرار بود یک شوتر کو-آپ در سبک PvE با ظرفیت یک تا چهار بازیکن باشد. اما به دلیل استقبال ضعیف از این ایده، پروژه Project T به طور کامل لغو شده است. این خبر از طریق شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی شده است.

توسعه دهندگان Behaviour Interactive اعلام کردند که به دلیل ارزیابی ریسک ناامید کننده‌ای که از نتایج اخیر تست‌های بازی به دست آمده است، تصمیم به توقف فوری فرآیند توسعه بازی گرفته شد.

در گزارش خود، وبسایت Insider-Gaming اعلام کرد که زمانی که ایده اصلی برای ساخت این بازی به وجود آمد، برقراری ارتباط حداکثری با بازیکنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکی از اولویت‌های اصلی آنها بود. این تمایل، در نهایت منجر به راه‌اندازی برنامه تست داخلی تحت عنوان Insider Program توسط کاربران شد.

این رویکرد به ما این امکان را می داد که یک تأیید اولیه و معتبر از طراحی هسته مرکزی و گیم پلی Project T را در اختیار داشته باشیم، که معمولا پس از مدت زمان زیادی از شروع یک پروژه قابل دستیابی است. پس از آغاز تست‌های پلی در ماه جولای، تصمیم گرفتیم که یک ارزیابی داخلی از وضعیت ریسک پروژه را انجام دهیم تا از نظر تجاری و موفقیت آن به عنوان یک محصول، به جمع بندی برسیم. با وجود اینکه برخی از کاربران نسبت به تجربه کلی این بازی راضی بودند، اما متأسفانه نتایج این بررسی به ناتوانی عموم کاربران از آن منجر شد که در نتیجه تصمیمات لازم را در این زمینه اتخاذ کنیم.

این استودیو در نهایت اعلام کرد که از بازیکنانی که در این پروژه آزمایشی شرکت کردند، کمال قدردانی را دارد. وضعیت پروژه‌ی بعدی این استودیو هنوز مشخص نیست و تا کنون هیچ اطلاعاتی در مورد پروژه‌های آینده‌ی این تیم اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا