اخبار بازی

ریمیک بازی Assassins Creed 4: Black Flag زودتر از موعد مقرر منتشر خواهد شد

افشاگر خبری که تا کنون اطلاعات دقیقی از زمان عرضه بازی Assassins Creed 4: Black Flag منتشر نشده بود، این بار جزئیات بیشتری را اعلام کرد. به گفته این افشاگر، انتظار می‌رود بازی Assassins Creed 4: Black Flag در تاریخ ۲۲ نوامبر امسال منتشر شود. این امر می‌تواند برای طرفداران این سری بازی‌های محبوب و جذاب، خبر خوشایندی باشد و منجر به افزایش هیجان و شور و هیجان برای انتظار این بازی شود. منتظر باشید تا اطلاعات بیشتری از این بازی پرطرفدار به دست ما برسد و شما را در جریان قرار دهیم.با سرگرم پلاس همراه باشید.

سال گذشته گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌دهند که یوبیسافت در حال کار بر روی چندین نسخه از مجموعه اساسینز کرید است، ازجمله ریمیک بازی Assassins Creed 4: Black Flag. چندی پیش، اعلام شد که Ubisoft در حال توسعه چندین ریمیک از این مجموعه است، اما هنوز اطلاعات دقیقی از بازسازی بازی تحسین‌شده اساسینز کرید ۴ منتشر نشده است. اخیرا، جزئیات جدیدی از زمان عرضه این ریمیک احتمالی به نور آمده است.

با وجود اینکه بسیاری از طرفداران فکر می‌کردند که ریمیک بازی Assassins Creed 4: Black Flag تا مدت زمان زیادی منتشر نمی‌شود، از طرف دیگر، رسانه گیمینگ‌بولت به نقل از تام هندرسون از اینسایدر-گیمینگ اعلام کرد که این بازی احتمالا زودتر از انتظار به بازار عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که ریمیکبازی Assassins Creed 4: Black Flag قرار است قبل از موعد مقرر در ماه نوامبر ۲۰۲۵ عرضه شود، به دلیل تأخیر در انتشار سایر نسخه‌های مجموعه تا ماه فوریه سال آینده به تأخیر افتاده است.

در گزارش خود، تام هندرسون اعلام کرده است که بازی چندنفره مستقل Assassin’s Creed Invictus برای انتشار در ماه نوامبر ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. اما باید دید که آیا این برنامه نیز تغییر خواهد کرد یا خیر. گزارش‌های قبلی نشان داده بودند که نسخه اصلی دیگری از مجموعه Assassin’s Creed با نام رمز Hexe در سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد. اما اگر ریمیک Assassin’s Creed 4: Black Flag نیز در سال ۲۰۲۶ به دست بازیکنان برسد، احتمالا بازی Assassin’s Creed Hexe نیز به تأخیر خواهد افتاد.

Assassin’s Creed Shadows، یک بازی جدید و هیجان انگیز در دنیای بازی‌های ویدیویی است که به زودی در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۳ (۱۴ فوریه ۲۰۲۵) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. ادعاهای تام هندرسون نیز نشان می‌دهد که حالت کو-آپ به بازی اضافه خواهد شد، که این امر به تجربه بازی بیشتر و هیجان‌انگیز‌تری برای بازیکنان خواهد انجامید. اگر شما هم طرفدار بازی‌های اکشن و ماجراجویی هستید، Assassin’s Creed Shadows یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. همچنین باید منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این بازی و امکانات جدید آن باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا