اخبار فیلم و سریال

سیرشا رونان شایعه حضورش در فیلم نارنیا را رد کرد

سیرشا رونان، کارگردان معروف، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که گرتا گرویگ، بازیگر پرطرفدار، هنوز توسط او برای حضور در فیلم جدید اقتباس از داستان‌های نارنیا دعوت نشده است. این اظهارات باعث شده که طرفداران هر دو هنرمند نگران شوند و منتظر اطلاعات بیشتر در این زمینه باشند. اما با وجود عدم دعوت تاکنون، امیدواری وجود دارد که این دعوت به زودی صورت بگیرد و هواداران بتوانند از تجربه بینظیر حضور آنها در این فیلم لذت ببرند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

به گفته‌ی دارک‌هوراینز، سیرشا رونان اعلام کرد که در حال حاضر به پروژه‌ای مربوط به مجموعه کتاب‌های The Chronicles of Narnia مشغول نیست و این شایعات صرفا یک ابتلای خبری بوده است. او اظهار کرد که او و گرتا گرویگ هنوز به همکاری در آینده باز ننشسته‌اند و هیچ اطلاعات رسمی در این زمینه اعلام نشده است. این اظهارات به منزله‌ی این نیست که این همکاری امکان‌پذیر نباشد، اما تاکنون هیچ توافقی در این خصوص صورت نگرفته است.

سیرشا رونان که به‌تازگی برای بازی در فیلم The Outrun مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، در برنامه Jimmy Kimmel Live گفت: «هیچ حقیقتی در این شایعات وجود ندارد. گرتا هنوز از من نخواسته است تا در این پروژه حضور داشته باشم. او درحال‌حاضر مشغول نوشتن فیلم‌نامه است.»

این بازیگر ۲۹ ساله افزود: «معمولا من به او اطلاع می دهم که در این فیلم حضور دارم و او بعد از مدتی فکر کرده و پس از آن می گوید بله. اما او هیچوقت از من در مورد نارنیا سوالی نکرده است. به نظر می رسد که در حال حاضر به نوشتن فیلمنامه مشغول است.»

این دومین بار در ماه‌های اخیر است که شایعات مربوط به بازیگران پروژه نارنیا تکذیب می‌شود. پیش‌تر نیز گزارش‌هایی مبنی بر حضور لوئیس پارتریج، بازیگر فیلم Enola Holmes،در این مجموعه منتشر شده بود که به سرعت رد شد. این اتفاق نشان می‌دهد که اخبار و شایعات زیادی در مورد این پروژه منتشر می‌شود و تا زمان اعلام رسمی اطلاعات، بهتر است به این خبرها با اندکی انتقاد و احتیاط نگاه کرد. امیدواریم که اطلاعات رسمی و دقیق‌تر درباره بازیگران و جزئیات ساخت فیلم نارنیا به زودی منتشر شود تا طرفداران بتوانند بهتر از این پروژه مورد انتظار لذت ببرند.

اسکات استوبر، یکی از مدیران شرکت نتفلیکس، در سال گذشته اعلام کرد که قصد دارند داستان هفت کتاب مجموعه نارنیا را به صورت دو یا سه فیلم سینمایی اقتباس کنند. این پروژه باید در پاییز امسال شروع شود، اما اکنون منتظر هستیم تا تا اواسط سال ۲۰۲۵ فیلم‌برداری آن آغاز شود.

در سال ۲۰۱۸، نتفلیکس توافق کرد که حقوق ساخت فیلم و سریال بر اساس مجموعه کتاب‌های The Chronicles of Narnia را به دست آورد. این مجموعه کتاب‌ها تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده‌اند و از شرکت سی. اس. لوئیس به این منظور حقوق استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا