رئیس پیشین آرکین: تعطیلی استودیو آرکین آستین تصمیم نادرستی بود
رافائل کولانتینو، بنیانگذار و رئیس سابق استودیو آرکین، از تصمیم مایکروسافت برای تعطیلی شعبه آستین این استودیو انتقاد کرده است. استودیو آرکین که با ساخت بازیهای شاخصی همچون Dishonored به شهرت رسید، در سال ۲۰۱۷ به زیرمجموعهای از مایکروسافت تبدیل شد. با این حال، به دلیل کاهش نیروی انسانی اخیر این شرکت، شعبه آستین آرکین بسته شد.با سرگرم پلاس همراه باشید.
به گزارش Gamingbolt، کولانتینو در گفتوگویی با PC Gamer ضمن انتقاد از این تصمیم، تأکید کرد که آرکین آستین تیمی استثنایی بود که موفقیتهای بزرگی را رقم زد و توانایی تکرار آن دستاوردها را داشت. او که هماکنون مدیریت استودیو WolfEye را بر عهده دارد، معتقد است که این تصمیم بیشتر برای جلب رضایت سرمایهگذاران و بازار سهام گرفته شده است. او اشاره کرد که جمعآوری افرادی مثل هاروی اسمیت و ریکاردو بر در یک تیم از رخدادهای نادری است که نمیتوان به سادگی آن را با استخدامهای جدید بازسازی کرد.
بیشتر بخوانید: سیستم مورد نیاز Minecraft | حداقل و سیستم ایدهآل برای اجرای بازی
در حالی که استودیو آرکین آستین تعطیل شده است، استودیو تانگو گیمورکز که شرایط مشابهی داشت، توسط کرافتون خریداری شد و هماکنون روی ساخت نسخه دوم Hi-Fi Rush کار میکند.
به نظر شما، آیا این تصمیم مایکروسافت به نفع صنعت بازیهای ویدیویی بود یا ضرری جبرانناپذیر برای آینده این استودیو برجسته؟