تریلر معرفی Concord تنها قسمتی کوچک از بازی را به تصویر میکشید
سازندگان بازی “Concord” میگویند نباید این اثر را از روی تریلر گیمپلی اولیه آن قضاوت کرد، زیرا آن نمایش تنها بخش کوچکی از بازی را نشان میداد.با سرگرم پلاس همراه باشید.
با اینکه اولین نمایش گیمپلی بازی “Concord” در رویداد State of Play سونی در ماه مه با استقبال چندان مثبتی روبهرو نشد و بسیاری با تردید به عناصر ظاهراً کلیشهای بازی نگاه کردند، توسعهدهندگان این بازی از آن دفاع کردهاند. آنها میگویند تریلری که در ماه مه نمایش داده شد، تنها برشی بسیار کوچک از کل بازی بوده است.
در مصاحبهای جدید با رسانه VGC، کیم کرینز، مدیر آیپی بازی، درباره تریلر معرفی گیمپلی “Concord” و بازخوردهای آن توضیحاتی ارائه داد و اطمینان داد که این اثر که برای چندین سال در دست ساخت بوده است، بسیار فراتر از آن چیزی است که در نمایش ماه مه نشان داده شد.
بیشتر بخوانید: سیستم مورد نیاز God of War | بهترین سیستم پیشنهادی
او در این رابطه گفت: «آن تریلر فقط برشی کوچک از تمام اثری است که ما سالها روی آن کار کردهایم. ما برای این بازی و آیپی خیلی هیجانزدهایم و با اشتیاق منتظر هستیم تا آن را به دست مخاطبان برسانیم. من برای دیدن اینکه مخاطبان در دنیای کهکشانی بازی غرق شوند و با قسمتهای کوتاه و دنبالهدار هفتگی ما، عاشق عمق شخصیتها شوند، بسیار هیجانزده هستم. هیچکدام از اینها چیزی نیست که بشود در یک برش کوچک از بازی به آنها دست پیدا کرد.»
استودیو Firewalk و شرکت سونی بهتازگی اعلام کردهاند که بتای عمومی بازی “Concord” از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ ژوئیه (۲۸ تیر تا ۳۱ تیر) برگزار خواهد شد. با این حال، افرادی که بازی را پیشخرید کنند، میتوانند یک هفته زودتر، از ۱۲ تا ۱۴ ژوئیه (۲۲ تا ۲۴ تیر) وارد این بتا شوند.
این بازی در تاریخ ۲۳ اوت (۲ شهریور) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۵ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. توسعهدهندگان بازی امیدوارند که بازیکنان پس از تجربه کامل آن، ارزشها و عمق بیشتری از اثر را درک کنند و نظرات اولیهشان تغییر کند.