انتقاد خالق خدای جنگ از طراحی شخصیتهای بازی Concord
دیوید جفی، خالق سری خدای جنگ که به عنوان یکی از برترین بازیهای تاریخ شناخته میشود، در اظهارات اخیر خود نسبت به طراحی شخصیتهای بازی Concord، انتقاداتی را مطرح کرده است. او این طراحیها را افتضاح و ناکارآمد خوانده و توصیه کرده است که تیم طراحی بازی از این مسیر دوری کند و به سمت طراحیهای با کیفیتتر و جذابتر حرکت کند. با سرگرم پلاس همراه باشید.
این اظهارات جدید دیوید جفی در صنعت بازیسازی برای بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان بازی، الهام بخش و آموزنده است و نشان از اهمیت ویژهای که او به کیفیت طراحی و اجرای بازیها میدهد، دارد. انتقادات و توصیههای دیوید جفی به عنوان یک افسانه در صنعت بازیسازی، میتواند بهبود و پیشرفت در طراحی بازیهای آینده را تسریع کند و برای بازیکنان تجربهی بهتری را فراهم آورد.
بازی Concord بهعنوان جدیدترین بازی انحصاری سرویس زنده پلی استیشن، برای عرضه در آینده آماده شده است. تستهای بتای اخیر نشان دادهاند که استقبال زیادی از این بازی وجود ندارد، زیرا تعداد بازیکنان همزمان تست بتای این بازی به سه هزار نفر نرسیده است. این تست برای پیشخریدکنندگان و همه بازیکنان پلی استیشن ۵ و کامپیوتر رایگان بود.
بعد از برگزاری تستهای بتا، تعداد زیادی از مخاطبان نظرات خود را درباره بازی Concord به اشتراک گذاشتند. در این میان، دیوید جافی که خود خالق مجموعه God of War برای پلی استیشن است، نیز حضور داشت. او در بازخورد خود به طراحی شخصیتهای بازی Concord توسط استودیو فایروالک واکنش تندی نشان داد و اظهار کرد: “از طراحی شخصیتهای این بازی متنفرم. چه فاجعهای!”
بیشتر بخوانید: سیستم مورد نیاز Dishonored 2 | حداقل و حداکثر سیستم مورد نیاز
با این حال، جفی در ادامه به تحسین گیمپلی Concord پرداخت و آن را سرگرمکننده توصیف کرد. در حالی که بخش دوم نظر جفی با دیدگاه بسیاری از بازیکنانی که بتای بازی را تجربه کردهاند همخوانی ندارد، اما همه در زمینه طراحی بدون نوآوری و نامطلوب شخصیتها اتفاق نظر دارند.
از زمان عرضهی خود، بازی Concord با پیوستن به واکنشها و انتقادهای سخت مخاطبان روبرو شده است. بسیاری از بازیکنان این بازی را به عنوان یک الگوبرداری ضعیف از Overwatch و Guardians of The Galaxy میبینند که در پیدا کردن هویت مستقل و خلاقانه خود شکست خورده است. در حالی که بیشتر ما باید صبر کنیم و ببینیم که چه اتفاقی برای بازی تیراندازی چندنفره آینده پلی استیشن در زمان عرضه میافتد، واکنشهای اولیه نسبت به تجربه این بازی به طور کلی نگرانکننده بودهاند.
با توجه به چالشهای بسیاری که بازیهای سرویس زنده برای تحقق موفقیت در بازار دارند و رقبای بزرگی که در این حوزه وجود دارند، برچسب قیمت ۵۰ دلاری Concord ممکن است یکی از دلایلی باشد که بازیکنها علاقهمند به تجربه آن نباشند.
جالبه که خالق خدای جنگ از طراحی شخصیتهای Concord انتقاد کرده. شاید نظرات او بتونه به بهبود طراحیهای بازی کمک کنه. نظرتون درباره انتقاداتش چیه؟ آیا فکر میکنید که طراحی شخصیتها نیاز به تغییر داره؟
انتقاد خالق خدای جنگ از طراحی شخصیتهای Concord توجه زیادی رو جلب کرده. با توجه به تجربهی او، شاید این نظرات بتونه به توسعهدهندهها کمک کنه تا شخصیتها رو بهتر طراحی کنن. شما موافقید که طراحی شخصیتها باید تغییر کنه؟
خیلی جالب بود که خالق خدای جنگ نسبت به طراحی شخصیتهای Concord نظر داده. این انتقادات میتونه به تیم توسعه کمک کنه تا بهبودهایی ایجاد کنن. به نظرتون چطور میتونن شخصیتها رو جذابتر کنن؟