اخبار بازی

بازی بعدی سازندگان Baldur’s Gate 3 احتمالاً تا انتشار فاصله زیادی دارد

استودیو لاریان، که بازی محبوب Baldur’s Gate 3 را تولید کرده است، اخیراً به زمان انتشار پروژه بعدی خود اشاره کرده است. این اطلاعات جدید برای طرفداران بازی‌های این استودیو بسیار جالب است و منتظر اطلاعات بیشتر و جزئیات بیشتری درباره این پروژه جدید هستند. آیا این پروژه جدید نیز موفقیت‌های بزرگی مثل Baldur’s Gate 3 خواهد داشت؟ زمان نشان خواهد داد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

استودیو لاریان یکی از توسعه‌دهندگان موفق در زمینه بازی‌های نقش‌آفرینی در سال‌های اخیر بوده است. این شرکت با ایجاد مجموعه Divinity: Original Sin و به تازگی با Baldur’s Gate 3، توانسته است توجه منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند. با موفقیت چشمگیر Baldur’s Gate 3، همه منتظرند تا ببینند پروژه بعدی این استودیو چه خواهد بود.

به گزارش IGN، سوئن وینکه، مدیر استودیو لاریان، در مراسم اهدای جوایز SEA Game Awards 2024 در مالزی، به تاریخ انتشار بازی بعدی این شرکت اشاره کرد. او در سخنرانی خود اظهار کرد: “ما باید بر روی بازی بعدی سخت کار کنیم تا بتوانیم پنج سال بعد اینجا باشیم.” این اظهارات ممکن است به معنای عرضه بازی جدید استودیو لاریان در سال ۲۰۲۸ یا ۲۰۲۹ باشد.

اما وینکه، فورا پس از مراسم، در یک مصاحبه با رسانه آی‌جی‌ان اعلام کرد که این اظهارات تنها یک شوخی بوده و افزود: “می‌دانستم که این مسئله توجه شما را جلب خواهد کرد. این فقط یک شوخی بود. نمی‌دانم، ما بازی را زمانی که آماده شود، منتشر خواهیم کرد. این بازی‌ها پروژه‌های بزرگی هستند و زمان زیادی برای ساخت آن‌ها صرف می‌شود، پس بر روی یک تاریخ خاص حساب باز نکنید.”

سیستم مورد نیاز Resident Evil 4 Remake | با بهترین سیستم پیشنهادی بیشتر بخوانید: سیستم مورد نیاز Resident Evil 4 Remake | با بهترین سیستم پیشنهادی

برای توسعه Baldur’s Gate 3، استودیو لاریان شعبه‌های مختلفی در سرتاسر جهان افتتاح کرد. این استراتژی، معروف به دنبال کردن خورشید، به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا به صورت ۲۴ ساعته بر روی بازی کار کنند، بدون اینکه نیاز به فشار کاری زیادی باشد.

وینکه در مورد پروژه بعدی لاریان اظهار کرد که انتظارات بسیار بالا قرار دارد و به تیمش پیشنهاد داد که به غریزه خود اعتماد کنند. او همچنین تأکید کرد که شکست خوردن بخشی از روند خلاقیت است و نباید از آن می‌ترسید.

در پایان، رئیس استودیو لاریان اصول اساسی توسعه بازی را به این شکل بیان کرد: “همانطور که اوضاع است، چیزی که شما بتوانید با افتخار به دوستان خود نشان دهید و همچنین خودتان دوست دارید بازی کنید؛ این اصل اساسی است. اگر این عامل وجود داشته باشد، ما موفق خواهیم شد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا