اخبار بازی

سیستم جراحت واقع‌گرایانه بازی Metal Gear Solid Delta

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater شامل یک سیستم آسیب و جراحت پویا و واقع‌گرایانه خواهد بود که تجربه‌ی بی‌نظیر و هیجان‌انگیزی برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. این سیستم پیشرفته اجازه می‌دهد تا هر تاثیری که به شخصیت اصلی بازی، یعنی اسنیک (Snake) وارد شود، بر روی وضعیت جسمی و عملکرد آن تأثیر بگذارد. با سرگرم پلاس همراه باشید .

از طریق این سیستم، بازیکنان با مواجهه با موانع، مبارزات و مأموریت‌های مختلف، می‌توانند تجربه‌ای بهینه از واقعیت جنگ را تجربه کنند. در هر لحظه از بازی، شخصیت اصلی می‌تواند به طور واقع‌گرایانه آسیب دیده و زخمی شود. این آسیب و جراحت‌ها به صورت پویا و بر اساس نوع و شدت حملات و وضعیت جسمانی شخصیت ایجاد می‌شود. برای مثال، اگر اسنیک شلیک شود یا تحت حمله‌ی نزدیکی قرار گیرد، ممکن است دچار شکستگی استخوان‌ها، بیهوشی یا خونریزی شود.

به علاوه، بازیکنان در بازی Metal Gear Solid Delta قادر خواهند بود تا با استفاده از منابع موجود در بازی و تناسب غذایی مناسب، شخصیت اصلی را درمان و از صحت جسمی آن مراقبت کنند. این امکان به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به صورت واقع‌گرایانه با عواقب اقدامات خود در میدان نبرد روبرو شوند و تصمیم‌های خود را با دقت و هوشمندانه بگیرند.

به طور کلی، سیستم آسیب و جراحت پویا و واقع‌گرایانه در بازی Metal Gear Solid Delta تجربه‌ای نوآورانه و گامی بزرگ در جهت تقلید از واقعیت در بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. با این سیستم، بازیکنان می‌توانند به طور کامل در دنیای ایجاد شده غوطه ور شوند و تلاش کنند تا شخصیت اصلی خود را در مواجهه با خطرات و مشکلات مختلف، بهترین نتیجه را بدست آورند.

بعد از نمایش اولین تریلر از گیم‌پلیبازی Metal Gear Solid Delta در شوکیس بازی‌های ایکس باکس، شرکت کونامی و استودیو Virtuos جزئیاتی را با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند. هرچند ارتقای بصری این بازسازی به‌لطف توسعه با آنریل انجین ۵ چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد، اما تیم سازنده تلاش کرده است تجربه‌ای وفادار به نسخه اورجینال را به بازیکن‌ها ارائه دهد.

سیستم جراحت واقع‌گرایانه بازی Metal Gear Solid Delta

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater شامل مناظر طبیعی زنده‌ای مانند جنگل‌ها و باتلاق‌ها خواهد بود. هرکدام از این مناظر با جزئیاتی منحصربه‌فرد از حیات وحش زنده‌ی آن‌ها تصویر می‌کنند. علاوه بر این، انتظار می‌رود تمامی جزئیات ریزتری از صورت شخصیت‌ها در انیمیشن‌های آن‌ها وجود داشته باشد. این شامل چین و چروک‌های صورت، منافذ پوستی، حرکات مختلف کره چشم و عنبیه‌ها است. این انیمیشن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که احساسات عمیق و احساسی را در صورت افراد نشان دهند.

با این حال، یکی از هیجان انگیزترین ویژگی های Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، سیستم آسیب و آسیب پویا و واقعی آن است. به لطف توسعه این سیستم، هر نوع آسیبی، از کبودی های سطحی گرفته تا زخم های عمیق گلوله، به صورت واقعی و واقعی نمایش داده می شود و لباس های Snake در طول نبردها فرسوده یا پاره می شوند. علاوه بر این، برخی از آسیب‌ها ممکن است زخم‌های دائمی را به‌عنوان گواهی بر ماجراهای منحصربه‌فرد هر شخصیت در داستان‌سرایی باقی بگذارند.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater قرار است در سال جاری برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X|S منتشر شود. با این حال، شایعات احتمال تاخیر تا سال ۲۰۲۵ را مطرح کرده اند. کونامی قصد دارد گیم پلی گسترده تری از این بازسازی را در ۱۱ ژوئن ۲۰۲۴ به نمایش بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا