ریمیک Silent Hill 2 مکانیسمهای جدید مبارزه خواهد داشت
استودیو بلوبر به تازگی جزئیات و نمایشهای مفصلی از ریمیک موردانتظار Silent Hill 2 منتشر کرده است. طبق گفته این توسعهدهنده، نسخه ریمیک تغییرات چشمگیری در روایت بازی اصلی ایجاد نمیکند، اما انتظار میرود مکانیسمهای گیمپلی بازسازی را بهبود بخشد و تغییرات قابل توجهی را در آن ایجاد کند تا این بازسازی جاهطلبانهتر شود.با سرگرم پلاس همراه باشید.
با وجود اینکه جیمز ساندرلند، شخصیت اصلی ریمیک Silent Hill 2، یک فرد آموزشدیده و جنگجو نیست و تنها تجهیزات محدودی برای مبارزه در اختیار دارد، اما بلوبر تیم ویژگیهای جدیدی را برای بازسازی گیمپلی در نظر گرفته است که در نسخه اصلی وجود نداشتند و بازیکنان میتوانند از آنها به خوبی بهرهبرداری کنند.
متئوس لنارد، کارگردان خلاق ریمیک Silent Hill 2 دراینباره گفت: «سیستم مبارزه در این بازسازی بهگونهای طراحی شده تا طیف وسیعتری از رویکردها را در دسترس قرار دهد. ما تجهیزات مبارزه برای تجربه اکشن بازیکن را گسترش دادیم، اما همچنان احساس بازی کردن در نقش فردی بیتجربه حفظ شده است.»
به علاوه، متئوس لنارد به تلاش برای ایجاد تجربهای بیشتر از نظر احساسی و ترسناک نیز اشاره کرد. او گفت: «ما به دنبال ایجاد یک جو ترسناک و واقعگرایانه بودیم که باعث میشود بازیکنان به چالشهای خطرناک و مواجهه با ترس بیشتری بروند. همچنین، با اضافه کردن برخی از امکانات جدید و بهبود دادن محیط بازی، تلاش کردیم تا تجربهای جدید و هیجانانگیز را برای بازیکنان خلق کنیم.» او همچنین تاکید کرد که این بازی تلاش برای حفظ جو و هوای اصلی بازی اصلی را دارد و در عین حال برخی از عناصر جدیدی را به آن اضافه میکند تا تجربهای نوآورانه و هیجانانگیز ارائه دهد.
تیم Blueper علاوه بر گسترش توانایی ها و تجهیزات جنگی جیمز، حملات و انیمیشن های جدیدی را برای دشمنان آماده کرده است که به طور خاص برای نسخه بازسازی شده طراحی شده اند. مدیر خلاق بازی افزود: “گسترش مکانیزم های جنگی جیمز منجر به تغییراتی در نحوه حمله دشمنان و ایجاد سناریوهای مبارزه منحصر به فرد و غیرقابل پیش بینی شده است. اگرچه جیمز با دشمنانی روبرو می شود که در نسخه اصلی حضور داشتند، اما بازیکنان کهنه کار متوجه خواهند شد که حرکات و حملات این دشمنان برای ایجاد سناریوهای رزمی متمایز و غیرقابل پیش بینی مجدد طراحی شده است.
بیشتر بخوانید: سیستم مورد نیاز God of War | بهترین سیستم پیشنهادی
به علاوه از گسترش سیستم مبارزه و رویارویی با دشمنان، بازیکنان میتوانند انتظار داشته باشند تغییرات مشابهی در بخش پازلها نیز وجود داشته باشد. توسعهدهنده ریمیک، علاوه بر استفاده از معماهای بازی اصلی، پازلهای کاملاً جدیدی را در ریمیک اضافه کرده است. تیم بلوبر بر تثبیت ماهیت معماهای بازی بسیار تمرکز دارد؛ زیرا معماها بخش مهمی از تجربه بازی اصلی را شکل میدهند و در بازسازی از اهمیت ویژهای برخوردار هستند.
لانارد افزود: ما تلاش زیادی برای بازآفرینی خاطرات اصلی Silent Hill 2 انجام داده ایم. برای دستیابی به این هدف، ما عمداً راه حل های پازل را به روش های غیرمنتظره ای پیچ و تاب داده ایم و هدف آن جلب جوهر ابتکار و کنجکاوی موجود در نسخه اصلی است. ما معتقدیم که این رویکرد، همراه با ارجاعات متعدد و گاه شگفتانگیز به نسخه اصلی، میتواند طرفداران بازی Silent Hill 2 را راضی کند و در عین حال عناصر جالب و تازهای را برای آنها ارائه میکند عشق ما به تجربه اصلی بازی، نشان دادن آن در کنار ارائه یک تجربه غنی تر و در عین حال حفظ جوهر اصلی بازی.
ریمیک Silent Hill 2 در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ (۸ اکتبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر و پلی استیشن ۵ عرضه میشود.