سازندگان The Thing: Remastered اهداف اورجینال را دستیافتنی کردند
استودیو Nightdive متخصص در ریمستر کردن بازیهای تیراندازی و کلاسیک است و در حال حاضر به توسعه یک نسخه بازسازی شده از بازی محبوب The Thing میپردازد. این بازی اصلی توسط استودیو Computer Artworks در سال ۲۰۰۲ ساخته و منتشر شد. در حالی که نسخه ریمستر از The Thing: Remastered ممکن است به معنای یک بازسازی کامل نباشد، Nightdive اعلام کرده است که تغییرات قابل توجهی در بازی اعمال خواهد شد تا با محدودیتهای سختافزاری و فناوری سال ۲۰۰۲ مقابله کند. با سرگرم پلاس همراه باشید.
لری کوپرمن، مدیر توسعه کسبوکار Nightdive، در مصاحبهای با رسانه GamesRadar اظهار داشته است که این ریمستر به منظور تحقق دیدگاه اصلی استودیو Computer Artworks در ساخت بازی اصلی طراحی شده است. او بیان کرده که طرفداران میتوانند انتظار بهبودهای چشمگیری در بازی را داشته باشند، زیرا این نسخه جدید قرار است بهرهوری و کیفیت بصری بهبود یابد.
لری کوپرمن، مدیر توسعه کسبوکار در استودیو Nightdive، درباره این پروژه اظهار کرد: «تیم Computer Artworks بسیار خوشحال بود که از توسعه بازی The Thing لذت میبرد، اما همواره با محدودیتهای تکنولوژی و انجین مواجه بودند که اجازه انجام تمام ایدههایشان را نمیدادند. ما در Nightdive بدون ورود به جزئیات، توانستیم بسیاری از دیدگاهها و اهدافی که در آن زمان قابل دسترسی نبودند، را به واقعیت بپیوندانیم. این برای ما بسیار مهم بود.»
او افزود: «The Thing: Remastered بهطور واضح شامل پیشرفتهای قابل توجهی در گیمپلی خواهد بود، اما همچنان تلاش شده است تا تجربهای واقعی و مشابه با نسخه اصلی را به بازیکنان ارائه دهد.»
بازی The Thing: Remastered در پایان سال برای پلتفرمهای کامپیوتر، پلیاستیشن ۵ و ۴، نینتندو سوییچ، ایکسباکس وان و ایکسباکس سری ایکس و اس عرضه خواهد شد.