اخبار بازی

وضعیت توسعه Hollow Knight: Silksong: خبری از برزخ نیست

مدت‌هاست که بازیکنان مشتاقانه منتظر انتشار بازی Hollow Knight: Silksong هستند و بسیاری امیدوار بودند که Team Cherry در یکی از رویدادهای اخیر، تاریخ انتشار این دنباله مورد انتظار را اعلام کند. با این حال، چنین اتفاقی رخ نداد و این نگرانی در میان طرفداران به وجود آمد که شاید بازی گرفتار برزخ توسعه شده باشد. با سرگرم پلاس همراه باشید.

اگرچه Team Cherry مدت‌هاست که سکوت کرده، اما اخیراً گریگ، پلی‌تستر ارشد بازی، در سرور دیسکورد رسمی Hollow Knight: Silksong اظهار داشته که این بازی گرفتار برزخ توسعه نیست. البته باید توجه داشت که او عضو تیم توسعه نیست و اظهارات او نمی‌تواند به عنوان یک اعلام رسمی از طرف تیم سازنده تلقی شود. با این حال، اظهارات او می‌تواند به بازیکنان اطمینان دهد که توسعه این بازی همچنان در حال پیشرفت است.

وضعیت توسعه Hollow Knight: Silksong: خبری از برزخ نیست

هنوز مشخص نیست که چه زمانی اخبار جدیدی از دنباله Hollow Knight منتشر خواهد شد. با این حال، از آنجا که امسال این بازی در چند وبسایت رده‌بندی سنی لیست شده است، احتمالاً به زودی معرفی جدیدی از آن صورت خواهد گرفت.

Hollow Knight: Silksong برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد. این بازی همچنان یکی از مورد انتظارترین عناوین مترویدوانیا است و با توجه به استقبال گسترده از نسخه قبلی، انتظار می‌رود که Silksong نیز موفقیت‌های بسیاری کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا