امبریسر تعدادی از کارکنان استودیو Lost Boys Interactive را اخراج میکند
امبریسر، یک شرکت معتبر در صنعت بازی سازی، اخیراً تصمیم به اخراج کارکنان استودیو Lost Boys Interactive گرفته است. این تصمیم به منظور بهبود عملکرد و بهره وری شرکت امبریسر در زمینه تولید بازی های ویدئویی اتخاذ شده است. تعدیل نیروی کار در استودیو Lost Boys Interactive به عنوان قدم اول در این راه محسوب می شود و امیدواریم که این تغییرات به بهبود کیفیت و محتوای بازی های آینده شرکت امبریسر منجر شود. با این اقدام جدید، امبریسر به دنبال تحول و پیشرفت در عرصه بازی سازی است و اعتقاد دارد که با تغییرات مناسب، می توان به موفقیت های بزرگتری دست یافت. با سرگرم پلاس همراه باشید.
از سال گذشته، اخبار متعددی درباره اخراج کارکنان زیرمجموعههای شرکت امبریسر منتشر شده است و به نظر میرسد بازهم گزارشهای مشابهی در اینباره پخش شدهاند که اینبار مربوط به استودیو Lost Boys Interactive میشوند. به گفته اینسایدر گیمینگ، استودیو Lost Boys Interactive که بهعنوان تیم پشتیبان در توسعه بازیهای Tiny Tina’s Wonderlands و Diablo IV مشارکت داشته است، اخیرا در حساب لینکدین خود به اخراج جمعی از کارکنانش اشاره کرد.
در بیانیهای که توسط استودیو صادر شده است، تایید شده است که تصمیم دشواری برای کاهش تعداد کارمندان اتخاذ شده است. این تصمیم به طور مستقیم با پروژهها و اولویتهای این توسعهدهنده در همکاری با مشتریان مرتبط است. همچنین، با تبدیل صنعت بازی به یک بازار تجاری پویا و پیوسته در حال تغییر، استودیو Lost Boys Interactive مجبور شده است تا به بازنگری کلی در فعالیتها و برنامههای خود بپردازد و آنها را ارزیابی مجدد کند.
در این زمینه، شان نیونز، مدیرعامل شرکت Lost Boys Interactive، اظهار کرد: “ما درک میکنیم که تصمیمگیری برای کاهش تعداد کارکنان تیم ما که نقش مهمی در موفقیت کنونی ما داشتهاند، تأثیرگذار است. این تصمیم هرگز آسان نبوده است، اما پس از بررسی تمام راههای دیگر، ما به تصمیم تعدیل نیرو رسیدیم. ما به این افراد در طول فرآیند انتقال کاری آنها به مقصد جدید حمایت خواهیم کرد به هر شکلی که امکان پذیر باشد.”
استودیو Lost Boys Interactive تصمیم گرفته که بجای این که این افراد را اخراج کند، از آنها تقاضا کند که استودیو را ترک کنند. این تصمیم به دلیل افزایش هزینهها و کاهش فروش بازیهای این استودیو در دسترس است. به علاوه، تغییرات در بازار بازیها و نیاز به تغییر در استراتژی توسعهی بازیها نیز از دلایل این تصمیم است. این اخراجها ممکن است بر روی توانایی استودیو برای تولید بازیهای با کیفیت و موفق تأثیر بگذارد، اما تصمیمگیریهای صحیح و منطقی از طرف مدیران استودیو میتواند به بهبود عملکرد و موفقیت آن کمک کند.