اخبار بازی

تاریخ انتشار نسخه فیزیکی بازی Alan Wake 2 مشخص شد

استودیو رمدی اخیراً اعلام کرده است که نسخه فیزیکیبازی Alan Wake 2 به‌زودی روانه بازار خواهد شد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

در میان جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که نسخه دیلاکس بازی Alan Wake 2 در تاریخ ۱ آبان (۲۲ اکتبر) به صورت فیزیکی عرضه خواهد شد. این نسخه که با قیمت ۷۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، شامل بازی اصلی، پوسته‌های شاتگان، لباس‌های اضافی، آیتم Lantern Charm، کاور دو طرفه، Expansion Pass و کد Alan Wake Remastered Digital Edition است.

نسخه محدود فیزیکی Collector بازی Alan Wake 2 نیز برای عرضه در ماه دسامبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است و با برچسب قیمتی ۱۹۹.۹۹ دلار به بازار می‌آید. این نسخه توسط شرکت Limited Run تولید شده و تمام محتویات نسخه دیلاکس را در یک جعبه منحصربه‌فرد به خریداران ارائه می‌دهد. اقلام فیزیکی این نسخه شامل ماکت Angel Lamp، جاکلیدی و کلید اتاق ۶۶۵ در هتل Ocean View، آرت بوک و مجموعه پین‌های Coffee World است.

استودیو رمدی همچنین تاکید کرده است که نسخه کامپیوتر “Alan Wake 2” تنها از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس خواهد بود و کاربران این پلتفرم نباید انتظار عرضه نسخه فیزیکی را داشته باشند. بازی “الن ویک ۲” در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس قابل تجربه است. همچنین، دومین بسته الحاقی بازی در ماه اکتبر ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

با این اخبار هیجان‌انگیز، طرفداران “Alan Wake 2” می‌توانند منتظر تجربه‌ای بی‌نظیر و متفاوت در این نسخه جدید باشند.

تاریخ انتشار نسخه فیزیکی بازی Alan Wake 2 مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا