اخبار بازی

بازی جدید زلدا امکان تجربه لینک را فراهم می‌کند

شاهزاده زلدا، قهرمان اصلی بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom است، اما بازیکنان همچنین به نقش کاراکتر لینک، جوان شجاع و ماجراجو، وارد خواهند شد. لینک با استفاده از توانایی‌های خود برای مبارزه با دشمنان، حل کردن پازل‌ها و جمع‌آوری اشیاء اسرارآمیز در دنیای جادویی بازی به کمک شاهزاده زلدا خواهد آمد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

این دو قهرمان باید با همکاری و هماهنگی، به دنبال رازهای پنهان و موانع پیچیده‌ای که در انتظار آن‌ها است، بپردازند تا به پایان ماجرا برسند و دنیای خود را نجات دهند. بازیکنان با تجربه کردن دو شخصیت مختلف و استفاده از توانایی‌های آن‌ها، به یک تجربه فوق‌العاده و جذاب دست خواهند یافت.

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom اولین قسمت اصلی این مجموعه است که شاهزاده زلدا را به عنوان قهرمان داستان معرفی می کند. با این حال، به نظر می رسد که طرفداران نیز بتوانند شخصیت Link را در این ماجراجویی تجربه کنند. رده بندی سنی ESRB برای بازی نشان می دهد که Link در این بازی اکشن ماجراجویی قابل بازی است.

در توضیحات رده‌بندی سنی بازی، گیمرها قادر خواهند بود در این بازی ماجراجویی کنترل کاراکتر زلدا را به دست بگیرند. او برای از بین بردن شکاف‌ها در سراسر سرزمین هایرول تلاش می‌کند و لینک را نجات می‌دهد. همچنین، گیمرها علاوه بر مبارزه با دشمنان، در کاوش در محیط‌های مختلف نیز فعالیت خواهند کرد. آن‌ها در نقش لینک از شمشیر و پیکان برای شکست دشمنان استفاده می‌کنند و همچنین زلدا می‌تواند از یک عصای جادویی برای احضار موجودات در نبرد استفاده کند. برخی از دشمنان با آتش نیز از بین برده می‌شوند و سکانس‌های نبرد در بازی نسبتا پرجنب‌وجوش خواهند بود، زیرا چندین دشمن در هر واحد حمله/مبارزه خواهند کرد.

نقش لینک در بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom هنوز مشخص نیست. احتمالا بازیکنان در ابتدا لینک را کنترل خواهند کرد، اما در ادامه داستان با زلدا برای نجات لینک همراه خواهند شد. این موضوع تایید شده نیست و باید منتظر اطلاعات رسمی از سوی نینتندو باشیم.

بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom در تاریخ ۵ مهر (۲۶ سپتامبر) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. اخیراً نینتندو اعلام کرد که این بازی تنها به حدود ۶.۱ گیگابایت از حافظه داخلی کنسول نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا