اخبار بازی

تضمین موفقیت بازی Black Myth: Wukong

او اعتقاد دارد که نشان دادن قدرت و انعطاف پذیری بازی‌های این سبک می‌تواند به نوآوری و ارتقاء صنعت بازی‌ها کمک کند. او معتقد است که با ارتقاء بازی‌های این سبک، جوانب جدیدی از خلاقیت و تکنولوژی مختلفی کشف خواهد شد که می‌تواند تأثیر بزرگی بر صنعت بازی‌ها داشته باشد. به همین دلیل او به شدت امیدوار است که با موفقیت بازی Black Myth: Wukong، این سبک جدیدی از بازی‌ها راه یابد و توانایی‌ها و امکانات جدیدی برای علاقه‌مندان به این حوزه فراهم شود.

بازی Black Myth: Wukong با یک نمایش شگفت‌انگیز معرفی شد و با این حال که طرفداران نگران بودند که این بازی با کیفیت نباشد، چندین بازیکن آزمایشی تایید کرده‌اند که این بازی تجربه‌ای بسیار خوب ارائه می‌دهد و طرفداران را راضی می‌کند.

منتظر است که بازی Black Myth: Wukong اکشن و نقش‌افرینی توانایی جلب توجه بازیکنان زیادی را داشته باشد. از آنجایی که این بازی از مدت‌ها پیش در صدر جدول بازی‌هایی که کاربران استیم منتظرش هستند، قرار دارد، می‌توان نتیجه گرفت که موفقیت این عنوان تقریبا تضمین شده است و به همین دلیل کارگردان Phantom Blade Zero امیدوار است که این بازی به یک موفقیت بزرگ در سطح جهانی تبدیل شود.

سولفریم لیانگ، کارگردان بازی «فانتوم بلید زیرو»، در گفتگو با رسانه GamesRadar اعلام کرد امیدوار است که این بازی به اندازه کافی موفق عمل کند تا بوجود آمدن آن به یک انجام موفق برای توسعه‌دهندگان چینی خود تبدیل شود.

سیستم مورد نیاز Resident Evil 4 Remake | با بهترین سیستم پیشنهادی بیشتر بخوانید: سیستم مورد نیاز Resident Evil 4 Remake | با بهترین سیستم پیشنهادی

لیانگ باور دارد که بازی Black Myth: Wukong می‌تواند در بازارهای داخلی و بین‌المللی با موفقیت عرضه شود. یک جامعه بزرگ از طرفداران این بازی از مدت‌ها پیش منتظر انتشار آن بوده و توسعه‌دهنده با اعلام اینکه این بازی نه به اندازه بازی‌های معمولی سولزلایک دشوار است، بیشتر آنها را هیجان‌زده کرده است.

تضمین موفقیت بازی Black Myth: Wukong

بنابراین، بازی Black Myth: Wukong ممکن است بیشتر به بازی God of War شبیه باشد، که بعید می‌دانم گیمرها با میزان سختی آن مشکلی داشته باشند. سولفریم لیانگ هم اعتقاد دارد که موفقیت این بازی به نفع توسعه‌دهندگان چینی آن است، زیرا می‌تواند آغازگر روند موفقیت آن‌ها باشد و با شروع این روند، توسعه‌دهندگان چینی بیشتری وارد صنعت بازی‌سازی شوند و برای رسیدن به این سطح از موفقیت تلاش کنند.

او همچنین تاکید کرد که موفقیت این نوع بازی‌ها، مانند فانتوم بلید زیرو، به نفع بازی‌های دیگر است. اگر بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی چینی بیشتری، مانند ووکانگ، به موفقیت برسند، تعداد مخاطبان این سبک بازی‌ها افزایش می‌یابد. این امر نه تنها به نفع توسعه‌دهندگان چینی است، بلکه به نفع تمام بازی‌هایی است که با این سبک تولید می‌شوند.

پیش از این، توسعه‌دهندگان چینی حضور چشمگیری در تولید بازی‌های AAA نداشتند، اما اکنون با تولید بازی بلک میث: ووکانگ، در حال ورود به این بازار هستند. همانطور که بازی‌های مانند «استلار بلید» و «لایز آو پی» کمک کردند تا توسعه‌دهندگان کره‌ای موفق شوند، ووکانگ و بازی‌های آینده این توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند به صنعت بازی‌سازی در چین کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا