اخبار بازی

انتشار تریلر گیم‌پلی NBA 2K25 با تمرکز بر ویژگی‌های جدید بازی

آخرین ویدیوی منتشر شده از بازی NBA 2K25 ویژگی‌های جدید و جذابی را برجسته می‌کند که باعث شگفتی‌های بسیاری برای طرفداران این بازی محبوب می‌شود. این ویدیو از برخی از تغییرات اساسی در بازی نیز حکایت می‌کند که به وضوح نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان بازی تصمیم گرفته‌اند تا این نسخه را به یک سطح جدید از واقعیت واقعیت برسانند. از ویژگی‌های جدید این بازی می‌توان به گرافیک بهبود یافته، حرکات واقع‌گرایانه بازیکنان، مودهای جدید و امکانات آنلاین پیشرفته اشاره کرد. به نظر می‌رسد که بازی NBA 2K25 توانسته است گام مهمی به سمت پیشرفت و بهبود برداشته و بازیکنان را به یک تجربه بازی جدید و هیجان‌انگیز دعوت کند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

مایک وانگ، کارگردان بازی NBA 2K25، اخیراً ویدیویی منتشر کرده است که جزئیات بیشتری را در مورد این بازی و ویژگی‌های جدید آن ارائه می‌دهد. این بازی از انیمیشن‌های جدیدی با نام ProPLAY استفاده می‌کند که شامل بیش از ۹ هزار انیمیشن مختلف مانند دریبل‌زنی، پرتاب‌های دقیق، حرکت بدون توپ و سایر حرکات است.

تماشای تریلر از یوتیوب

همچنین، بازی امسال دارای یک موتور کاملا جدید برای دریبلینگ است که از ابتدا ساخته شده و به‌عنوان بزرگترین تغییر در گیم‌پلی سری NBA 2K در سال‌های اخیر معرفی می‌شود. با همکاری سیستم ProPLAY، موتور دریبلینگ جدید NBA 2K25 بر روی حرکات پویا و بلادرنگ تمرکز دارد به جای استفاده از انیمیشن‌های از پیش رندر شده مانند نسخه‌های قبلی.

به جز این موارد، بازیکنان ممکن است منتظر چندین امکان دیگر نیز باشند، از جمله قابلیت لغو ضربه، سیستم دفاعی جدید، بهبود‌های متعدد در هوش مصنوعی، حالت آموزشی جدید با نام Learn 2K و امکانات دیگر. برای بررسی بیشتر این ویژگی‌ها، می‌توانید ویدیوی مربوطه را از طریق لینک زیر مشاهده کنید. بازی NBA 2K25 در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) برای کنسول‌های Xbox One، Xbox Series X | S، PlayStation 4، PlayStation 5، Nintendo Switch و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا