اخبار بازی

زمان اضافه شدن بیتل‌جوس به MultiVersus اعلام شد

شرکت WB Games با انتشار تریلر جدیدی از بازی MultiVersus، که توسط استودیو بازی‌سازی Warner Bros توسعه یافته است، مروری بر شخصیت‌های محبوب و معروف از دنیای بیتل‌جوس ارائه داد. این تریلر جدید، به طرفداران این بازی اکشن و مبارزه‌ای فرصتی جدید برای آشنایی با دنیای جذاب MultiVersus و شخصیت‌های آن ارائه می‌دهد. طرفداران با مشاهده این تریلر، به دنیای فوق‌العاده‌ی این بازی پرطرفدار و هیجان‌انگیز خواهند پرداخت و با شخصیت‌های محبوب بیتل‌جوس در سرزمین MultiVersus آشنا خواهند شد. با سرگرم پلاس همراه باشید.

بازی MultiVersus از زمان انتشار نسخه کامل با کاراکترهای خاطره‌انگیز بسیاری پر شده است، اما این تمامیت نیست و طرفداران می‌توانند منتظر آمدن شخصیت‌های جدید باشند. در ماه گذشته، استودیو Player First Games اعلام کرد که بیتل‌جوس به زودی به MultiVersus اضافه خواهد شد. اکنون خبر راه‌یابی این کاراکتر به بازی منتشر شده است.

شرکت WB Games با انتشار یک تریلر جدید اعلام کرده است که شخصیت بیتلجوس برای بازیکنان در تاریخ ۲۰ اوت ۲۰۲۴ قابل دسترسی خواهد بود. بیتلجوس می‌تواند از قدرت‌های تغییر شکل خود استفاده کند و انواع مختلفی از موجودات عجیب و غریب را برای کمک فراخوانی کند. بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار دیگر گونه‌های این شخصیت را داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر، تریلر معرفی شخصیت بیتلجوس را در کانال یوتیوب Multi-Verse تماشا کنید.

نسخه نهایی بازی MultiVersus در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۳ (۲۸ مه ۲۰۲۴) منتشر شد و از آن زمان به کاربران کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس ارائه شده است. در این بازی، سه کاراکتر جوکر از دی‌سی کامیکس، جیسون ورهیز از فیلم Friday the 13th و Banana Guard از انیمیشن Adventure Time حضور دارند. همچنین، مأمور اسمیت از فیلم‌های The Matrix و سامورایی جک از انیمیشن سریالی Samurai Jack نیز به این بازی اضافه شده‌اند.

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا