اخبار بازی

قیمت پلی استیشن ۵ پرو بی‌سابقه خواهد بود

با گذشت زمان، نزدیک‌تر به رونمایی از پلی استیشن ۵ پرو می‌شویم و همه انتظارات برای این کنسول جدید برای بازی‌بازان و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی، بالا می‌رود. احتمالا این کنسول با ویژگی‌های بیشتر و بهبود یافته نسبت به نسل قبلی خود، با قیمتی مناسب ولی شاید بی‌سابقه به بازار عرضه شود. انتظار می‌رود که پلی استیشن ۵ پرو باعث تحولی بزرگ در بازار بازی‌های ویدیویی شود و علاقه‌مندان را به شگفتی‌های جدید و جذاب دعوت کند. منتظر باشید و ببینید چه اتفاقاتی در انتظار ماست. با سرگرم پلاس همراه باشید.

بیل‌بیل-کان، یکی از افشاگرهای معروف، اخیرا اعلام کرد که پلی استیشن ۵ پرو در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. گزارش‌های دیگر نیز جزئیات بیشتری از کنسول میان-نسلی سونی را فاش کرده‌اند. اخبار جدید نشان می‌دهد که PS5 Pro در ماه دسامبر ۲۰۲۴ با قیمتی بی‌سابقه به بازار عرضه خواهد شد.

این گزارش درباره عرضه کنسول پلی استیشن ۵ پرو در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۳ (۶ دسامبر ۲۰۲۴) در سطح جهان است. به نظر می رسد که شرکت سونی برای معرفی این کنسول قدرتمند در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ (۹ سپتامبر ۲۰۲۴) از طریق انتشار پست جدیدی در وبلاگ پلی استیشن آماده می‌شود. به علاوه، در این گزارش آمده است که مدل دیجیتال کنسول PS5 Pro با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه خواهد شد که ۱۰۰ دلار گرانتر از مدل دیسک‌خور پلی استیشن ۵ معمولی است.

به نظر می‌رسد که طرفداران برای خریداری کنسول پلی استیشن ۵ مدل دیسک‌خور قدرتمندترین باید مبلغ ۶۹۹ دلار را پرداخت کنند. احتمالا ارائه کنسول PS5 Pro با این قیمت غیرممکن به نظر می‌رسد، اما جف گراب، یکی از افشاگرهای معروف، به قیمت مشابهی اشاره کرده بود. او اخیرا درباره برگزاری یک رویداد State of Play اظهار داشت که احتمالا قیمت کنسول پلی استیشن ۵ پرو تا ۷۰۰ دلار خواهد بود و اعتقاد داشت که این قیمت هنوز منطقی به نظر می‌رسد.

با توجه به قیمت ۵۹۹ دلاری ایکس باکس سری ایکس ۲ ترابایتی، جف گراب معتقد است که امکان عرضه پلی استیشن ۵ پرو با قیمت ۶۹۹ دلار وجود دارد. با توجه به فاصله زمانی کوتاه تا شروع ماه سپتامبر، طرفداران احتمالا نباید زمان زیادی را برای انتظار معرفی کنسول PS5 Pro صرف کنند. گزارش‌های زیادی به رونمایی از این کنسول نسل بعدی در ماه سپتامبر اشاره دارند؛ بنابراین سونی باید به زودی خود را برای انتشار اطلاعات رسمی آماده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا